www.zamosconline.pl - Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu
Zamość i Roztocze - redakcja Zamość i Roztocze - formularz kontaktowy Zamość i Roztocze - linkownia stron Zamość i Roztocze - komentarze internautów Zamość i Roztocze - reklama Zamość i Roztocze - galeria foto
Redakcja Kontakt Polecamy Komentarze Reklama Fotogaleria
Witaj w czwartek, 25 kwietnia 2024, w 116 dniu roku. Pamiętaj o życzeniach dla: Marka, Jarosława, Erwiny, Kaliksta.
Kwietniowe przysłowia: Na świętego Urbana wszystka rola zasiana. [...]

Turystyka: Noclegi, Jedzenie, Kluby i dyskoteki, Komunikacja, Biura podróży Rozrywka: Częst. radiowe, Program TV, Kina, Tapety, e-Kartki, Puzle, Forum Służba zdrowia: Apteki, Przychodnie, Stomatologia Pozostałe: Kościoły, Bankomaty, Samorządy, Szkoły, Alfabet Twórców Zamojskich

www.zamosconline.pl Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu


\Home > W naszym mieście


- - - - POLECAMY - - - -




Contact Center - kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A.

PGE Obrót S.A. uruchomiła 15 marca br. profesjonalne Contact Center. Bez względu na miejsce zamieszkania, każdy Klient, z każdego miejsca w kraju, może skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer 422 222 222.

Odtąd Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy . Dzięki temu alternatywnemu kanałowi kontaktu Klienci zyskali możliwość telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.



- Uruchomienie Contact Center to odpowiedź na sygnały i sugestie otrzymywane od Klientów i zapewnienie przez Spółkę profesjonalnej, sprawnej i kompleksowej obsługi. Nowoczesne Contact Center, zapewniające łatwiejszy dostęp do informacji, jest jednym z wielu przykładów proklienckich działań naszej Spółki - mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Wdrożenie tego systemu potraktowano w Spółce jako projekt priorytetowy.

- Contact Center jest dostępne dla ok. 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Doradcy służą swoją pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1900 - informuje Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Z infolinii Contact Center i porad konsultantów PGE Obrót S.A. mogą także skorzystać Klienci z tzw. rynku krajowego, czyli z obszaru, na którym nie ma Biur Obsługi Klienta.


autor / źródło:
dodano: 2014-03-20 przeczytano: 4647 razy.












- - - - POLECAMY - - - -




Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu - Twoje źródło informacji

Wykorzystanie materiałów (tekstów, zdjęć) zamieszczonych na stronach www.zamosconline.pl wymaga zgody redakcji portalu!

Domeny na sprzedaż: krasnobrod.net, wdzydze.net, borsk.net, kredki.com, ciuchland.pl, bobasy.net, naRoztocze.pl, dzieraznia.pl
Projektowanie stron internetowych, kontakt: www.vdm.pl, tel. 604 54 80 50, biuro@vdm.pl
Startuj z nami   Dodaj do ulubionych
Copyright © 2006 by Zamość onLine All rights reserved.        Polityka prywatności i RODO Val de Mar Systemy Komputerowe --> strony internetowe, hosting, programowanie, bazy danych, edukacja, internet