www.zamosconline.pl - Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu
Zamość i Roztocze - redakcja Zamość i Roztocze - formularz kontaktowy Zamość i Roztocze - linkownia stron Zamość i Roztocze - komentarze internautów Zamość i Roztocze - reklama Zamość i Roztocze - galeria foto
Redakcja Kontakt Polecamy Komentarze Reklama Fotogaleria
Witaj w sobotę, 23 listopada 2024, w 328 dniu roku. Pamiętaj o życzeniach dla: Adeli, Klemensa, Felicyty, Oresta.
Listopadowe przysłowia: W połowie listopada deszczy, a w połowie stycznia trzeszczy. [...]

Turystyka: Noclegi, Jedzenie, Kluby i dyskoteki, Komunikacja, Biura podróży Rozrywka: Częst. radiowe, Program TV, Kina, Tapety, e-Kartki, Puzle, Forum Służba zdrowia: Apteki, Przychodnie, Stomatologia Pozostałe: Kościoły, Bankomaty, Samorządy, Szkoły, Alfabet Twórców Zamojskich

www.zamosconline.pl Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu


\Home >


- - - - POLECAMY - - - -




Lubelskie, czyli markowe

Marka regionalna "Lubelskie" to największa akcja promocyjna Lubelszczyzny w 2007 r. Trzymiesięczna kampania reklamowa przygotowana przez lubelską agencją Vena Art objęła swoim zasięgiem obszar województwa lubelskiego. Celem kampanii jest budowanie wśród mieszkańców świadomości posiadania w regionie markowych produktów i usług oraz promocja znaku jakości, którym będą oznaczane.

Logotyp marki regionalnej ?Lubelskie":
  • 16 elementów jako symbol Polski i 16 województw;
  • Element na wschodzie "mapy" symbolizuje Lubelskie - region wyraźnie wyróżniający się;
  • 16 elementów to również symbol powiązanych ze sobą różnych dziedzin i branż - potencjał rozwojowy regionu; element w czerwieni to elita (produktów, przedsiębiorców), która nadaje kierunek rozwoju wszystkim pozostałym
  • Kolor zielony nawiązuje do życia, harmonii z naturą, ekologii, jest również symbolem nadziei i wolności;
  • Kontrast czerwieni - barwy najbardziej zauważalnej, oddziałującej na psychikę człowieka, wzmacnia budowanie świadomości odbiorcy w zakresie położenia naszego regionu;
  • Forma logotypu wskazująca na innowacyjność, rozwój i aspiracje regionu.
Twarzą kampanii marki "Lubelskie" jest Elżbieta Sawerska, Miss Polski 2004


autor / źródło: Teresa Madej
dodano: 2007-11-17 przeczytano: 11839 razy.












- - - - POLECAMY - - - -




Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu - Twoje źródło informacji

Wykorzystanie materiałów (tekstów, zdjęć) zamieszczonych na stronach www.zamosconline.pl wymaga zgody redakcji portalu!

Domeny na sprzedaż: krasnobrod.net, wdzydze.net, borsk.net, kredki.com, ciuchland.pl, bobasy.net, naRoztocze.pl, dzieraznia.pl
Projektowanie stron internetowych, kontakt: www.vdm.pl, tel. 604 54 80 50, biuro@vdm.pl
Startuj z nami   Dodaj do ulubionych
Copyright © 2006 by Zamość onLine All rights reserved.        Polityka prywatności i RODO Val de Mar Systemy Komputerowe --> strony internetowe, hosting, programowanie, bazy danych, edukacja, internet