www.zamosconline.pl - Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu
Zamość i Roztocze - redakcja Zamość i Roztocze - formularz kontaktowy Zamość i Roztocze - linkownia stron Zamość i Roztocze - komentarze internautów Zamość i Roztocze - reklama Zamość i Roztocze - galeria foto
Redakcja Kontakt Polecamy Komentarze Reklama Fotogaleria
Witaj w czwartek, 21 listopada 2024, w 326 dniu roku. Pamiętaj o życzeniach dla: Janusza, Konrada, Reginy.
Listopadowe przysłowia: W jesieni prędko, gdy liść z drzew padnie, to wkrótce zima będzie, każdy zgadnie. [...]

Turystyka: Noclegi, Jedzenie, Kluby i dyskoteki, Komunikacja, Biura podróży Rozrywka: Częst. radiowe, Program TV, Kina, Tapety, e-Kartki, Puzle, Forum Służba zdrowia: Apteki, Przychodnie, Stomatologia Pozostałe: Kościoły, Bankomaty, Samorządy, Szkoły, Alfabet Twórców Zamojskich

www.zamosconline.pl Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu


\Home > W naszym mieście


- - - - POLECAMY - - - -




"Odkryjmy Lubelszczyznę"... innym razem

Jak dotąd tereny województwa lubelskiego były kojarzone przede wszystkim z rolnictwem i... zacofaniem. Ten obraz postanowili zmienić urzędnicy Urzędu Marszałkowskiego. Przygotowali projekt promocji regionu o szumnej nazwie "Odkryjmy Lubelszczyznę".

Na ten cel przeznaczono 850 tys. zł. Za te pieniądze władze województwa chciały na miesiąc (od 15 lipca do 15 sierpnia) wykupić setki billboardów w największych miastach Polski. Spoty reklamowe Lubelszczyzny miały się pojawić na największych portalach internetowych oraz na kanałach telewizyjnych - TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, National Geographic.

Głównym odbiorcą kampanii miały być osoby powyżej 25 lat o średnich zarobkach, mieszkające w dużych miastach i lubiące aktywny wypoczynek - Roztocze, trasy rowerowe.

To miała być największa w historii kampania medialna promująca nasz region.

Miała być, bo jak się okazuje władze województwa zrezygnowały z akcji i unieważniły przetarg na jej przygotowanie.

Jak się okazuje kampania od samego początku była skazana na niepowodzenie, a jej twórcy nie do końca byli obeznani w realiach.

Uznali, że projekt można przygotować w... tydzień!

Tydzień to zbyt krótki okres na profesjonalne opracowanie projektu tak dużej kampanii - to opinia lubelskich agencji reklamowych, które były zainteresowane wzięciem udziału w przetargu.

Skrytykowali też na łamach "Gazety" dwutygodniowy okres na przygotowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej - to są nierealne terminy.

Marszałek Zdrojkowski przyznał - w rozmowie z "Gazetą"- że jego urzędnicy popełnili błąd, a promocja regionu kuleje.

Chciałoby się powiedzieć słowami Jerzego Stuhra z Sexmisji - "a miało być tak pięknie".


autor / źródło: wald
dodano: 2007-06-28 przeczytano: 2900 razy.



Zobacz podobne:

Warto przeczytać:









- - - - POLECAMY - - - -




Zamość i Roztocze - wiadomości z regionu - Twoje źródło informacji

Wykorzystanie materiałów (tekstów, zdjęć) zamieszczonych na stronach www.zamosconline.pl wymaga zgody redakcji portalu!

Domeny na sprzedaż: krasnobrod.net, wdzydze.net, borsk.net, kredki.com, ciuchland.pl, bobasy.net, naRoztocze.pl, dzieraznia.pl
Projektowanie stron internetowych, kontakt: www.vdm.pl, tel. 604 54 80 50, biuro@vdm.pl
Startuj z nami   Dodaj do ulubionych
Copyright © 2006 by Zamość onLine All rights reserved.        Polityka prywatności i RODO Val de Mar Systemy Komputerowe --> strony internetowe, hosting, programowanie, bazy danych, edukacja, internet